Nederlandstalige blog gaat weer z’n eigen weg

by

My Dutch blog goes separate…

Ik ga mijn Nederlandstalige klimaatblog nieuw leven inblazen. Voorheen onderhield ik al twee verschillende blogs (NL en ENG), die ik in 2008 heb samengevoegd. Dit blog is echter vnl Engelstalig geworden, en aangezien het toch om verschillende doelgroepen gaat lijkt het me logischer om de Nederlandstalige weer z’n eigen weg te laten gaan. De artikels (“posten”?) zullen niet simultaan lopen; ik ben in ieder geval niet van plan elke post te vertalen. De Nederlandstalige blog zal qua onderwerpen meer op de Nederlandse actualiteit en media zijn gericht.

Vast een vooruitblik naar deze week: Aankomende dinsdag wordt “De Staat van het Klimaat 2010″ aan staatssecretaris Atsma van milieu (I&M) aangeboden (met bijdragen van uw gastheer).

2 Responses to “Nederlandstalige blog gaat weer z’n eigen weg”

  1. Neven Says:

    Goed om te lezen, Bart. Kijk ernaar uit.

  2. jyyh Says:

    Denkt u dat België kan een regering te vormen voordat ze overspoeld door klimaatvluchtelingen uit buurland?

    hey, does it look like google translate works from english to dutch?

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 115 other followers

